lunes, 25 de febrero de 2013

Întâlnire de tineret la biserica "Muntele Sionului"


Avem bucuria să vă invităm la întălnirea de tineret care va avea loc sâmbătă 2 Martie 2013, începând cu orele 20:00, la biserica "Muntele Sionului", din Arganda del Rey, Madrid. Invitaţi vor fi Alin şi Florina Jivan. Vă aşteptăm pe toţi cu drag pentru a ne întării duhovniceşte si a ne împărtăşii din bucuriile Tatălui Ceresc. Vă îndemnăm frăţeşte, să invitaţi şi prieteni de-ai dumneavoastră. Vă mulţumim! "Fiţi binecuvântaţi de Domnul care a făcut cerurile şi pământul". Psalmul 115:15






Biografie

Medaliat cu bronz la Campionatele Mondiale de la Melbourne (Australia) din 2005 și dublu medaliat cu argint la Campionatele Europene de la Volos (Grecia) în 2006 gimnastul Alin Jivan a decis să pună capăt sportului de performanță. Membru al Bisericii Penticostale el a decis să se dedice în continuare vieții creștine, rămânînd și ca instructor de gimnastică în cadrul clubului Steaua București.
Component de bază al lotului masculin de gimnastică al României, Alin Jivan (27 de ani) s-a retras de curând din sportul de performanță din cauza unor probleme medicale mai vechi. “Mi-aș fi dorit din tot sufletul să pot face gimnasticăde performanță, dar problemele medicale pe care le am m-au împiedicat să mai pot continua.Mi-a părut rău că m-am despărțit de colegi, de colectivul de antrenori, dar viața merge înainte. Am rămas ca instructor sportiv în cadrul clubului Steaua București, iar în plan personal mă voi dedica vieții creștine”, a declarat Alin Jivan, care are în plan realizarea unui cd cu zece piese creștine interpretate chiar de el.
 
 
Fotografii

















Resurse video - Alin şi Florin Jivan



 
 



 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario